Det er efterhånden længe siden, at I har fået et nyhedsbrev, så her kommer der en lille opdatering, samt hvad der arbejdes med i musikudvalg og bestyrelse for tiden.
Besætning:
Vi har desværre måttet sige farvel til Rikke, der efter at have haft orlov i en tid, ikke følte at hun havde tiden til at være med. Vi har været så heldige, at vi har kunnet sige velkommen til Per, Anders, Fabian, Anja og Frederik, så vi nu er pænt besat på alle stemmer. Dog skal vi gerne have suppleret slagtøjsgruppen, så hvis I kender en, der kunne være interesseret må I endelig forsøge at få vedkommende med.
Kasserer:
Lisbeth Møller-Jensen har været så venlig at sige ja til at være kasserer for orkestret,- tak for det og velkommen til.
Øvelokale:
Situationen pt. er at vi kan være på biblioteket på ubestemt tid, men vi arbejder fortsat på at få noget der er permanent, helst på musikskolen. Et godt alternativ er at blive på biblioteket eller at få et lokale på kasernen.
Plan for resten af 2022:
05. juli kl. 19:30 |
Koncert på plejecenteret Tangshave i Nordborg |
08. juli kl. 16:00 |
Koncert ved rådhuset i Sønderborg |
09. juli kl. 10:15 |
Underholdning og fælleskoncert ved rådhuset i Sønderborg |
09. juli kl. 13.00 |
Koncert ved Rytterstatuen |
Herefter er der sommerferie
Første prøve efter ferien er i uge 32
9. aug |
Første prøve efter ferien |
23. aug Kl. 19:00 |
En lille koncert et sted i Sønderborg |
17-18. sep |
Øveweekend. Der skal tages stilling til om det skal afholdes med overnatning, som et socialt arrangement, f.eks. Jaruplund Højskole, eller vi skal afholde det f.eks. på Sundeved Efterskole. Beslutningen vil afhænge af, hvor mange der ønsker at overnatte ift. hvor mange der tager hjem |
2. okt |
Koncert, hvor temaet er filmmusik. Spillestedet kan være f.eks. Sergenten eller Sønderborg teater |
17. dec |
Julekoncert på Alsion med sangsolister. Forslaget er f.eks. Christoffer Brodersen og/eller Maria Skulardottir som solister. En koncert hvor overskuddet går til velgørenhed. |
For at kunne gå i gang med planlægningen af ovenstående efter sommerpausen, er det meget vigtig, at vi har en tilkendegivelse fra orkestrets medlemmer, om man kan deltage. Vi har en meget begrænset økonomisk ramme til at engagere assistenter i tilfælde af afbud.
Arrangementerne vil blive lagt ud på hjemmesiden i denne uge og vi skal have et svar inden sommerferien.
Vi håber på, at der er forståelse for nødvendigheden af, at vi ved om vi er spilledygtige eller projekterne ikke skal startes op.
På vegne af musikudvalg og bestyrelse
Lars